Panaszkezelés:
Az ügyfeleink panasz ügyintézése és írásbeli panaszaik benyújtása a 1119 Bp. Tétényi út 130. címre küldött levéllel, e-mail-en pedig a panasz@kennelclub.hu címen történik.
Panaszával közvetlenül fordulhat a Budapesti Békéltető Testülethez (1016 Budapest, Krisztina krt. 99., 1253 Budapest, Pf. 10.) vagy az egyéb illetékes békéltető testületekhez (elérhetőségük: https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai) vagy a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (Budapesten a Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály fogyasztovedelem@bfkh.gov.hu https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest/megye/szervezet/fogyasztovedelmi-fooszt, egyéb hatóságok: https://cdn.nkfh.gov.hu/static/uploads/kormanyhivatalok_elerhetosegei_c92289cb4d.pdf).